niedziela, 17 czerwca 2012

Rozdział dziewiąty .

Gdy weszłam do pomieszczeni wszystkie oczy zwróciły się w moim kierunku , a ja zobaczyłam....

                   Zobaczyłam całe One direction . Zamarłam . Wszystkie oczy skupiły się na mnie , a ja stałam jak słup soli i nie mogłam się ruszyć . Niall uśmiechał się słodko . Podbiegł i przytulił . Wszystkie dziewczyny pewnie mi w tym momencie zazdrościły ale nie obchodziło mnie to . Również go przytuliłam . Uwielbiałam go przytulać , czułam wtedy takie ciepło jak od nikogo innego . Lubiłam tego chłopaka , to mało powiedziane , podobał mi się . Ale on pewnie nie czuje tego samego co ja , w końcu jestem tylko zwykłą dziewczyną , która tańczy w szkolnej grupie tanecznej i myśli , że kiedyś będzie tańczyła dla takich gwiazd jak on  , on chłopak , który może mieć każdą . 
- Cześć Maja . - powiedział.
- Heej Niall. Co wy tu robicie ? - zapytałam zdziwiona.
- Nikt Ci nie powiedział , że dzisiaj mamy koncert tu w szkole ? - zapytał i patrzył na mnie tymi niebieściutkim oczkami. Boże ja je uwielbiałam . Mogłabym się w nich utopić .
- Maja . - powiedział i zaczął mi machać ręką przed oczami.
- Aaa tak , co mówiłeś ? - powiedziałam a on zaczął się śmiać. No ładnie zrobiłam z siebie ofiarę . Wszyscy patrzyli się na nas . Lubiłam być w centrum uwagi ale to było krępujące, wszystkie dziewczyny pożerały mnie wzrokiem i pewnie knuły jakiś plan , żeby mnie tylko przed nimi skompromitować .Podeszłam z Niall'em do chłopców i przywitałam się z nimi . Każdy z nich przytulił mnie jak to mieliśmy w zwyczaju. Uwielbiałam ich . Każdy był inny . Dopełniali się jako zespół . 
- No chłopcy szykujcie się zaraz zaczynacie . -odezwał się Paul i przerwał nam tą sielankę.
- okey. -powiedzieli wszyscy zgodnie.
- Trzymaj za nas kciuki , mam nadzieje , żę Ci się spodoba. - powiedział Niall.
- Kurcze jaki on jest słodki . - pomyślałam i skarciłam się w myślach . - Boże jaka ja jestem głupia..
Chłopacy zaśpiewali swoje najlepsze piosenki . Nie spądzę , że nie wszystkie są fajne.. Oszywiście te najbardziej mi się podobały. Ich głosy wspaniale się dopełniały . Po koncercie pożegnałam się z chłopacami , obiecali , że któryś z nich po mnie przyjedzie i zrobimy coś razem . Po tym wszystkim udałam się na nudne lekcję.  

____________________
mam nadzieje , że się podoba . 

5 komentarzy:

  1. Szkoda że tak krótko .. :< Ale zajebiście :D Czekam na kolejny rozdział :)

    Zapraszam do mnie na 15 :) - http://lumberjaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że chociaż tobie się podoba .<3
      jasne, że wpadnę ; *

      Usuń
  2. Szkoda, że taki krótki.. Bisty blog, fajnie piszesz i wgl. masz talent. ;)
    Zapraszam do siebie .. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz szybciej następny rozdział!Niedodajesz od wakacji :(

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam i czekam i chyba zaraz zemdleje to jest zajebiste a ty piszesz: mam nadzieje, że się podoba . to jest zajebiste, po prostu nie do opisania . . .

    OdpowiedzUsuń