wtorek, 8 maja 2012

Rozdział drugi .

Tydzień później . 






Wszystkie sprawy związane z pogrzebem taty zostały szybko załatwione Pogrzeb odbył się w środę. Tęsknie za nim . 
Dzisiaj w nocy mam samolot do Londynu. Z ciotką dobrze się dogaduje, powiedziała mi , że mieszka razem ze swoim narzeczonym . Powiedziała również, że Maks ( narzeczony ciotki ) zgodził się żebym z nimi zamieszkała. Po obiedzie zrobionym przez Julię , bo tak miała na imię , postanowiłam zacząć się pakować. Miałam bardzo dużo ciuchów . Najpotrzebniejsze spakowałam do walizek . Wyszły z tego cztery duże walizki. Resztę ciuchów spakowałam do pudełek. Ciotka jak to zobaczyła , zaśmiała się i zapytała czy mam tego jeszcze więcej. Spakowałyśmy do pudeł wszystkie książki , zdjęcia , i tym podobne. Skończyłyśmy po jakiś 4 godzinach, był już wieczór. Postanowiłyśmy zrobić kolację . Zrobiłyśmy naleśniki z nuttelą i truskawkami. Wyszło nam to bardzo smaczne. Po zjedzeniu kolacji poszłam na górę do mojego pustego już pokoju, weszłam do łazienki, wzięłam prysznic, ubrałam  to [ klik ] , zrobiłam lekki makijaż, a włosy zostawiłam rozpuszczone. Spakowałam wszystkie kosmetyki do mojej kolorowej kosmetyczki.
Kosmetyczkę schowałam do jednej z walizek.
O 23 miałyśmy samolot, a była 20. Jutro miał przyjechał Maks po pudła z rzeczami. Postanowiłyśmy jechać już na lotnisko. Ciotka zadzwoniła po taksówkę. Przyjechała po 10 minutach. Założyłam moje ulubione botki, czarny płaszczyk , szalik i czapkę i wyszłam z ciotką z domu . Kierowca wsadził nasz bagaż do bagażnika samochodu. Wsiadłyśmy , powiedziałyśmy dokąd chcemy jechać. Na lotnisko dotarłyśmy po 40 minutach. Oddałyśmy bagaże i poszłyśmy w kierunku bramki gdzie miała odbyć się odprawa. O 23 siedziałyśmy już w wygodnych fotelach w samolocie w pierwszej klasie. 


___________________


mam nadzieje , że ktoś czyta . ; )


miłego czytania. 






4 komentarze:

  1. Ja czytam! Jest to świetne. Prolog mnie zaintrygował. Już nie mogę doczekać się dalszej akcji :D Dodaj szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to jest super !! Po prostu bomba :* Jeśli będziesz miała ochotę odwiedź mojego bloga : http://lifeisprohibited.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń